Ατομικότητα, στάση ζωής και παραβίαση των κανόνων – αυτή την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023, η HUGO ανεβάζει αυτό το moto σε νέα ύψη στην πιο τολμηρή και ασυμβίβαστη καμπάνια της.
Συνεχίζοντας την πρόσφατη ανανέωση του brand, το mantra #HUGOYourWay επιστρέφει με νέο νόημα και ζωντάνια. Η SR23 καμπάνια είναι μια γιορτή της αληθινής μοναδικότητας: των ανθρώπων που πορεύονται με τον δικό τους τρόπο και το δικό τους μοναδικό στυλ.
Το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της HUGO αποτελεί κοινό στοιχείο σε όλη την καμπάνια. Αυτή η ξεχωριστή απόχρωση εμφανίζεται σε όλο το δημιουργικό περιεχόμενο για να υπενθυμίσει στους θεατές ότι η ακατέργαστη επαναστατικότητα και η ισχυρή αυθεντικότητα είναι στο DNA του brand.
Ενώ το mantra και το χρώμα της είναι γνώριμα, ένα εντελώς νέο cast κάνει το ντεμπούτο του αυτή τη σεζόν, αναδεικνύοντας μια νέα γενιά. Τρία icons μοναδικότητας και τόλμης δίνουν ζωή στην καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023. Το μοντέλο, ηθοποιός και skateboarder Evan Mock, η τραγουδίστρια, ηθοποιός και χορεύτρια Tinashe και η τραγουδίστρια και content TikTok creator Bella Poarch βρίσκονται στο επίκεντρο, παραμένοντας πιστοί στον εαυτό τους και απορρίπτοντας τη συμβατικότητα. Φωτογραφίζονται από τον φωτογράφο Stuart Winecoff, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Trey Laird και του agency Team Laird, σε real-life σκηνές κάτω από έναν γκρίζο ουρανό: μια αντανάκλαση της πραγματικότητας του επαναστάτη.
Αυτοί οι τρεις νέοι πολυτάλαντοι headliners δίνουν στην καμπάνια τη δική τους εκκεντρικότητα και το δικό τους ταλέντο. Ο Evan εκπέμπει ένα πνεύμα παιχνιδιάρικης γοητείας, η Tinashe μια δόση τολμηρής προκλητικότητας και η Bella μια εντυπωσιακή cool αυτοπεποίθηση. Ενώ οι ατομικές τους καλλιτεχνικές διαδρομές είναι διαφορετικές, οι ιστορίες, οι ικανότητες και το στυλ τους ενώνονται με τη μοναδικότητα – όπως ακριβώς και η HUGO.
Δεν είναι μόνο οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας που ξεχωρίζουν, αλλά και η ίδια η νέα συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 της HUGO που είναι σίγουρο ότι θα λάμψει. Σύγχρονα, oversized denim, ένα κομψά ανανεωμένο logo και σχέδια από το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της HUGO αποτελούν το style statement της φετινής σεζόν. Αυτή η τολμηρή capsule συλλογή με τζιν, πουλόβερ, hoodies και αξεσουάρ για τους άνδρες- και εσώρουχα, φούστες, παπούτσια και printed παντελόνια για τις γυναίκες, συνδυάζει το προοδευτικό tailoring με αδιαπραγμάτευτα μοναδικά σύνολα.
Αυτή την Άνοιξη/Καλοκαίρι, η HUGO υπενθυμίζει στο νεανικό και παγκόσμιο κοινό της ότι το brand αντιπροσωπεύει όχι μόνο μια πλατφόρμα αυτοέκφρασης – αλλά και έναν ελεύθερο τρόπο ζωής χωρίς περιορισμούς. Η καμπάνια αυτή ευθυγραμμίζεται πλήρως με τη στρατηγική CLAIM 5 του ομίλου της HUGO BOSS που ξεκίνησε το 2021 και εξυπηρετεί στην ενίσχυση της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας του brand.