Shein. Tα τελευταία 2 χρόνια -λόγω και της καραντίνας – το fashion αυτό brand έχει αυξήσει κατά πολύ τις μετοχές του αφού έχει εξελιχθεί σε έναν κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου, με αξία 15 δισεκατομμύρια δολάρια τουλάχιστον.
Παρότι, όμως, είναι από τα νούμερο 1 fashion site του fast fashion, δεν έχουμε καταλάβει, μέχρι στιγμής, να έχει δημιουργηθεί κάποια στρατηγική επικοινωνίας τους.
Αυτό φαίνεται να αλλάζει από εδώ και στο εξής, μιας και το Shein έκανε το ντεμπούτο του στον χώρο του marketing με μια προσπάθεια πραγματικά υψηλού επιπέδου, δημιουργώντας το δικό του reality μόδας.
Το Shein ετοιμάζει δικό του reality μόδας: Μάθε όλες τις λεπτομέρειες
Έρχεται λοιπόν το “Shein X 100k Challenge”. Ένας διαγωνισμός που θα αποτελείται από 4 επεισόδια.
Θα ακολουθεί 30 νέους σχεδιαστές που θα διαγωνιστούν για το χρηματικό έπαθλο των 100.000$. Επίσης διαγωνίζονται και για ένα εισιτήριο για το Los Angeles όπου θα κάνουν το δικό τους fashion show. Οι κριτές που θα είναι στον διαγωνισμό είναι ένας προς ένας, καθώς το shein ήθελε να επενδύσει σωστά για να δημιουργηθεί ένα ωραίο αποτέλεσμα.
Οι κριτές λοιπόν είναι ο στυλίστας Law Roach, ο σχεδιαστής Chistian Sirano (νικητής του project runway), η Khole Kardashian, η πρώην creative director Jenna Lyons και η style director του Instye US, Laurel Pantin.
Πάντα, όμως, όταν γίνονται τέτοια βήματα θα υπάρξουν και οι επικριτές. Αυτό συνέβη και με τους κριτές το νέου διαγωνισμού αφού δέχθηκαν αμέσως εκατοντάδες αρνητικά μηνύματα. Οι επικριτές δε σταμάτησαν να εστιάζουν στα εργασιακά μοντέλα που χρησιμοποιεί η εταιρία . Οι ίδιοι, από την άλλη, το αντιμετωπίζουν σαν μια προσπάθεια αναδιαμόρφωσης της εικόνας του shein.
To “Shein X 100k challenge” είναι το κλειδί λοιπόν, μέσω του οποίου το Shein προσπαθεί να αποκαταστήσει την δημόσια εικόνα στα μάτια των καταναλωτών. Αλλά και του χώρου της μόδας, μπαίνοντας σε ένα πιο σύγχρονο εμπορικό μοντέλο και επενδύοντας το αυξανόμενο κεφάλαιο σε τεχνικές marketing,φιλικές προς το ισχυρό αγοραστικό κοινό. Μένει λοιπόν να δούμε αν θα κερδίσει το στοίχημα.