Οι νέες LV Pillow bags θα γίνουν το αγαπημένο αξεσουάρ σου. Στην επίδειξη μόδας που παρουσίασε ο οίκος Louis Vuitton για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2021 υπήρχε ένα αξεσουάρ που κέρδισε αμέσως την προσοχή των fashion experts και κατ’ επέκταση των fashionistas.
Ο λόγος για τις Pillow boots που δημιούργησε ο Nicolas Ghesquière και έγιναν άμεσα ανάρπαστες. Ο creative director του οίκου δημιούργησε νέα LV Pillow σχέδια, αυτή τη φορά σε τσάντες. Πρόκειται για τέσσερα σχέδια σε τσάντες και δυο υφασμάτινα αξεσουάρ που ενσωματώνουν την πρωτοποριακή προσέγγιση του οίκου απέναντι σε θέματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος και τo circular creativity στον τομέα των δερμάτινων ειδών για γυναίκες.
Οι νέες LV Pillow bags θα γίνουν το αγαπημένο αξεσουάρ σου
Οι τσάντες της νέας LV Pillow συλλογής είναι καπιτονέ, ζεστές και μπορείτε να τις έχετε μαζί σας παντού! Είναι οι τσάντες που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη της άνεσης, αλλά και της ηθικής χάρη στα eco-friendly υλικά που αξιοποιούνται στην κατασκευή τους και τις διαδικασίες που επιχειρούν να μειώσουν τους ρύπους. Είναι, επίσης, εύκολα αναγνωρίσιμες, αφού θυμίζουν τις iconic ήδη Pillow boots που δημιούργησε τον Οκτώβριο 2020 ο Nicolas Ghesquière. Ένα pillow-style backpack, μία Onthego tote bag, μία ολοκαίνουρια εκδοχή της Speedy και η Multi Pochette Accessoires είναι οι πρωταγωνιστές στο νέο αυτό κεφάλαιο με τις αναλογίες τους να αποπνέουν μία ζεστή, οικεία αίσθηση.
Πιστός στη δέσμευσή του απέναντι στη circular creativity μέσω του “Our Committed Journey” ο οίκος Louis Vuitton, δημιούργησε τις νέες του τσάντες με υλικά φιλικά στο περιβάλλον. Το εξωτερικό περίβλημα, το φινίρισμα και τα χερούλια κάθε κομματιού – όπως και τα λουριά του backpack- διακοσμημένα με τα iconic Monogram flowers είναι κατασκευασμένα από ECONYL®, ένα μοναδικό ανακυκλώσιμο υλικό που αποτελείται από 100% ανακυκλωμένες νάιλον ίνες. Το ECONYL® εξασφαλίζει αντοχή, άνεση και ελαφράδα στα διάφορα σχέδια της συλλογής.
Ο όγκος που διαθέτουν οι τσάντες LV Pillow και τις κάνει να είναι τόσο μαλακές και απαλές, οφείλεται σε γέμισμα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ενώ βοηθά και στην ανάδειξη της χρωματικής παλέτας που χρησιμοποιεί η σειρά: σοφιστικέ μαύρο, electric φούξια, διαχρονικό μπεζ και έντονο χακί. Ανακυκλωμένα υλικά αξιοποιούνται και στις υπόλοιπες λεπτομέρειες, όπως τις κλωστές για τις ραφές και τα φερμουάρ, ενώ ακόμα και οι λεπτομέρειες στο Monogram canvas είναι φτιαγμένες από πατρόν που έχει ελαχιστοποιήσει τα περισσεύματα.
Οι 4 LV Pillow bags περιλαμβάνουν έως και 90% υλικά από βιώσιμες πηγές που αποτελεί μια μοναδική διάκριση στο κόσμο των fine crafted αξεσουάρ.
Η Μήλος μέσα από τη ματιά του οίκου Louis Vuitton.
Ή αλλιώς θα μπορούσαμε σαν τίτλο να βάλουν το εξής: Όταν ο οίκος Louis Vuitton αποφάσισε να εξυμνήσει την Μήλο. Όπως και να έχει πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή όλοι είμαστε θεατές μίας viral καμπάνιας η οποία έχει ως βάση την Ελλάδα. Η υψηλή ραπτική συνάντησε τα μαγικά τοπία της Μήλου και το αποτέλεσμα έχει σχολιασθεί σε κάθε μέρος αυτής της γης.
Toν Αύγουστο ο διάσημος γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton ανακοίνωσε πως πρόκειται να παρουσιάσει την καμπάνια του για τα signature ταξιδιωτικά είδη σε 4 φάσεις. Σε κάθε μία από αυτές θα πρωταγωνιστούν παιδιά που ανακαλύπτουν έναν συναρπαστικό προορισμό.
Η Μήλος μέσα από τη ματιά του οίκου Louis Vuitton
Ο πρώτος από τους προορισμούς αυτούς ήταν η Μήλος. Επίσης, θα ακολουθήσουν η Πέτρα και το Ουάντι Ραμ στην Ιορδανία και η νησίδα Mont Saint Michel.
Την καμπάνια φωτογράφησε η Viviane Sassen. Είχε στόχο να οπτικοποιήσει σε μια σειρά από υπέροχες εικόνες την τέχνη του ταξιδιού. Και την αίσθηση της ελευθερίας, επίσης. Τα προϊόντα του οίκου είναι εκεί, ωστόσο εμφανίζονται σε δευτερεύουσα θέση. Γιατί; Για να δώσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη μαγεία που συνοδεύει την ανακάλυψη ενός νέου τόπου.
Στο πρώτο μέρος της καμπάνιας που πραγματοποιήθηκε στη Μήλο μια παρέα μικρών παιδιών απολαμβάνουν τη μαγευτική φύση του νησιού. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τα πιο εκπληκτικά σημεία του νησιού. Ο οίκος μόλις μοιράστηκε περισσότερες εντυπωσιακές εικόνες από την καμπάνια στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram και μείναμε να θαυμάζουμε. Στις εικόνες δεσπόζει το απέραντο ελληνικό μπλε και οι λευκοί βράχοι του εντυπωσιακού νησιού της Μήλου.
Μέσα από την καμπάνια ο γαλλικός οίκος γιορτάζει το πραγματικό πνεύμα του ταξιδιού. Μας καλεί να ανακαλύψουμε τη χαμένη αθωότητα. Την περιέργεια που έχουν τα παιδιά όταν ανακαλύπτουν κάτι καινούργιο. Τα signature πολυτελή ταξιδιωτικά είδη τοποθετούνται διακριτικά σε διάφορα σημεία. Έτσι, λοιπόν, αφήνουν την ομορφιά και τη μοναδικότητα του νησιού να βρεθεί στο επίκεντρο. Η Viviane Sassen ξεδιπλώνει την ιστορία με πρωταγωνιστές τα παιδιά. Οι φωτογραφίες της αντικατοπτρίζουν ένα αίσθημα ελευθερίας αλλά και την ανεμελιά του ελληνικού καλοκαιριού. Όπως θα δεις παρακάτω το Instagram της Louis Vuitton μετατρέπεται σε καρτ-ποστάλ από τη Μήλο. Το moodboard που χρειαζόμαστε για τον χειμώνα που έρχεται.