«Διαχρονικά Πλεκτά»: αυτό είναι το σλόγκαν που επέλεξε η United Colors of Benetton για να σηματοδοτήσει την ανανέωση της συνεργασίας της με την εταιρεία The Woolmark Company, για τη νέα της συλλογή ενδυμάτων Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2021. Η εταιρεία The Woolmark Company είναι ένα εμπορικό σήμα με έδρα την Αυστραλία, που εδώ και μισό αιώνα έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια αυθεντία σε ό,τι αφορά το μαλλί.
Για την United Colors of Benetton που κατέχει τα μυστικά του ιταλικού πλεκτού, η υπεροχή του μαλλιού είναι πρωταρχικής σημασίας. Το 2017 ο όμιλος Benetton ήταν η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία του κλάδου της μόδας που έγινε μέλος του Διεθνούς Οργανισμού Κλωστοϋφαντουργίας Μαλλιού (IWTO), με στόχο να συμβάλει στο να καταστεί η αλυσίδα εφοδιασμού μαλλιού όσο το δυνατόν πιο λειτουργική και διαφανής.
Μόλις βρήκαμε τα πιο «διαχρονικά πλεκτά» για την γκαρνταρόμπα μας
Η ανανεωμένη συνεργασία με την εταιρεία The Woolmark Company αποσκοπεί στην πιστοποίηση της ποιότητας και της βιωσιμότητας περισσότερων από 500.000 ενδυμάτων που κατασκευάζονται από μαλλί Merino Extra Fine για τη συλλογή Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2021. Η Woolmark έχει δεσμευτεί να αναπτύξει και να προωθήσει μια πιο υπεύθυνη χρήση του μαλλιού και να παρέχει διαβεβαίωση στις εταιρείες και τους καταναλωτές πως το μαλλί είναι μια βιώσιμη επιλογή για τη βιομηχανία της μόδας.
Πέρα από το γεγονός ότι είναι μαλακό και αναπνέει, το μαλλί καταναλώνει λιγότερη ενέργεια κατά το πλύσιμο και κάνει τα ρούχα κατά μέσο όρο πιο ανθεκτικά από τα ρούχα που κατασκευάζονται με άλλες ίνες. Επιπλέον, είναι η πιο επαναχρησιμοποιούμενη και ανακυκλώσιμη ίνα από όλες και φυσικά βιοδιασπώμενη: αν απελευθερωθεί σωστά στο περιβάλλον, αποσυντίθεται μέσα σε λίγα χρόνια.
Ωστόσο, για τη United Colors of Benetton, το μαλλί δεν είναι απλώς μια πρώτη ύλη, αλλά έχει και βαθιά συναισθηματική αξία διότι κρατάει τους ανθρώπους ενωμένους στο πέρασμα του χρόνου. Η διαφημιστική εκστρατεία της συνεργασίας των δύ εταιρειών δείχνει πώς τα μάλλινα ενδύματα της United Colors of Benetton μεταβιβάζονται συχνά από γενιά σε γενιά και γίνονται πραγματικά οικογενειακά κειμήλια.
Άνετα, πολύχρωμα, βιώσιμα. Τα πλεκτά της United Colors of Benetton και της Woolmark θα πωλούνται από τον Οκτώβριο σε περισσότερα από 2.500 καταστήματα σε όλο τον κόσμο αλλά και με ειδικές προωθητικές ενέργειες μέσω διαδικτύου.