Η Μήλος μέσα από τη ματιά του οίκου Louis Vuitton. Ή αλλιώς θα μπορούσαμε σαν τίτλο να βάλουν το εξής: Όταν ο οίκος Louis Vuitton αποφάσισε να εξυμνήσει την Μήλο. Όπως και να έχει πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή όλοι είμαστε θεατές μίας viral καμπάνιας η οποία έχει ως βάση την Ελλάδα. Η υψηλή ραπτική συνάντησε τα μαγικά τοπία της Μήλου και το αποτέλεσμα έχει σχολιασθεί σε κάθε μέρος αυτής της γης.
Toν Αύγουστο ο διάσημος γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton ανακοίνωσε πως πρόκειται να παρουσιάσει την καμπάνια του για τα signature ταξιδιωτικά είδη σε 4 φάσεις. Σε κάθε μία από αυτές θα πρωταγωνιστούν παιδιά που ανακαλύπτουν έναν συναρπαστικό προορισμό.
Η Μήλος μέσα από τη ματιά του οίκου Louis Vuitton
Ο πρώτος από τους προορισμούς αυτούς ήταν η Μήλος, ενώ θα ακολουθήσουν η Πέτρα και το Ουάντι Ραμ στην Ιορδανία και η νησίδα Mont Saint Michel στις ακτές της Νορμανδίας.
Την καμπάνια φωτογράφησε η Viviane Sassen η οποία είχε στόχο να οπτικοποιήσει σε μια σειρά από υπέροχες εικόνες την τέχνη του ταξιδιού, την αίσθηση της ελευθερίας. Τα προϊόντα του οίκου είναι εκεί, ωστόσο εμφανίζονται σε δευτερεύουσα θέση για να δώσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη μαγεία που συνοδεύει την ανακάλυψη ενός νέου τόπου.
Στο πρώτο μέρος της καμπάνιας που πραγματοποιήθηκε στη Μήλο μια παρέα μικρών παιδιών απολαμβάνουν τη μαγευτική φύση του νησιού. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τα πιο εκπληκτικά σημεία του νησιού. Ο οίκος μόλις μοιράστηκε περισσότερες εντυπωσιακές εικόνες από την καμπάνια στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram και μείναμε να θαυμάζουμε. Στις εικόνες δεσπόζει το απέραντο ελληνικό μπλε και οι λευκοί βράχοι του εντυπωσιακού νησιού της Μήλου.
Η Μήλος μέσα από τη ματιά του οίκου Louis Vuitton
Μέσα από την καμπάνια ο γαλλικός οίκος γιορτάζει το πραγματικό πνεύμα του ταξιδιού. Μας καλεί να ανακαλύψουμε τη χαμένη αθωότητα. Την περιέργεια που έχουν τα παιδιά όταν ανακαλύπτουν κάτι καινούργιο. Τα signature πολυτελή ταξιδιωτικά είδη τοποθετούνται διακριτικά σε διάφορα σημεία αφήνοντας την ομορφιά και τη μοναδικότητα του νησιού να βρεθεί στο επίκεντρο. Η Viviane Sassen ξεδιπλώνει την ιστορία με πρωταγωνιστές τα παιδιά. Οι φωτογραφίες της αντικατοπτρίζουν ένα αίσθημα ελευθερίας αλλά και την ανεμελιά του ελληνικού καλοκαιριού. Όπως θα δεις παρακάτω το Instagram της Louis Vuitton μετατρέπεται σε καρτ-ποστάλ από τη Μήλο. Το moodboard που χρειαζόμαστε για τον χειμώνα που έρχεται.