Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης ανακοίνωσε – προς απογοήτευσή μας – πως αποσύρεται από τη μικρή οθόνη μετά το Maestro!
Αν το 2022 η τηλεοπτική χρονιά χαρακτηριζόταν από ένα και μόνο πρόσωπο τότε αυτό θα ήταν αναμφίβολα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Η πρώτη σεζόν της σειράς Maestro μας καθήλωσε και δεν βλέπουμε την ώρα και τη στιγμή για τον δεύτερο κύκλο. Μάλιστα, η συγκεκριμένη σειρά προβάλλεται και επίσημα πλέον παγκοσμίως μέσω του Netflix.
Καλεσμένος στην εκπομπή “Τετ-α-τετ” βρέθηκε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Ο γνωστός σεναριογράφος και ηθοποιός παραχώρησε στον Τάσο Τρύφωνος μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων πως δε θέλει να ξανακάνει τηλεόραση.
O Xριστόφορος Παπακαλιάτης τόνισε πως θέλει να επικεντρωθεί στον κινηματογράφο λέγοντας χαρακτηριστικά πως ούτως ή άλλως, δεν ήθελε να επιστρέψει στην τηλεόραση κάτι που ωστόσο άλλαξε εξαιτίας της πανδημίας. Ο ίδιος μάλιστα μίλησε και για τη συνεργασία του με τη Χάρις Αλεξίου ενώ περιέγραψε πώς ακριβώς ξεκίνησε.
“Είχε κλείσει η σκέψη για την επιστροφή στην τηλεόραση. Αυτό άλλαξε λόγω covid γιατί ετοίμαζα την ταινία που θα έκανα. Και ενώ ήταν όλα έτοιμα, ήρθε η πανδημία, έκλεισε ο κινηματογράφος και περίμενε να περάσει όλο αυτό για να ξεκινήσουμε. Και επειδή καθυστερούσε, είχα το Maestro και σκέφτηκα να το κάνω μία μίνι σειρά γιατί μου ζητούσαν να κάνω κάτι στην Ελλάδα. Ένας από τους λόγους που έβαλα τους Παξούς είναι για να είμαστε πιο προστατευμένοι από την πανδημία. Γράφοντάς την είδα τι ενδιαφέρον έχουν αυτοί οι ήρωες σεναριακά. Είχα πέσει ακριβώς μέσα και οι ηθοποιοί το ανέβασαν πάρα πολύ.”
“Έγραφα το 2ο επεισόδιο και είχα δει μία συνέντευξη της Χάρις Αλεξίου. Αποφάσισα να δοκιμάσω, έκανα μια έρευνα μόνος μου για το πώς μιλούσε. Την πήρα μια μέρα τηλέφωνο και της είπα ότι γράφω μια σειρά και εάν θέλει να το διαβάσει. Της το στέλνω, για να πω την αλήθεια, έγραψα το τρίτο επεισόδιο πάνω στην Χάρις και της το στέλνω. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει και μου λέει “Βρε αγόρι μου, δεν γνωριζόμαστε. Αυτή είμαι εγώ!”. Μόλις βγαίναμε από το λοκντάουν και ήθελε να κάνει πράγματα.”
“Όταν τελειώσει τo Μaestro, δε θα ξανακάνω τηλεόραση. Δε γίνεται. Ανακάλυψα στο Maestro ότι έχω κι εγώ αλλάξει. Ειδικά μετά τις ταινίες, ο τρόπος που χειρίζομαι τα πράγματα, δεν είναι τόσο ο τηλεοπτικός τρόπος, είναι ο κινηματογραφικός τρόπος. Αυτό είναι τρομερά χρονοβόρο και κοστοβόρο και ψυχοφθόρο.”
Πότε ξεκινούν τα γυρίσματα του Maestro;
Αμφίβολο είναι καταρχάς αν το ελληνικό κοινό δει τον Maestro No2 μέχρι τα τέλη του 2023. Τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν στα τέλη της Άνοιξης για να υπάρχουν καλύτερες καιρικές συνθήκες στους Παξούς και θα ολοκληρωθούν μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού. Και μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου θα πρέπει να ολοκληρωθεί το μοντάζ.
Η πρόβλεψη είναι τον ερχόμενο Οκτώβριο να ξεκινήσει η προβολή αλλά αυτή τη φορά θα γίνει αντίστροφα. Πρώτα από το Netflix και αργότερα από το Mega. Αυτό αναφέρουν οι μέχρι στιγμής πληροφορίες. Αυτό σημαίνει ότι ένα μέρος του ελληνικού κοινού θα έχει προλάβει να δει την σειρά τoυ Χριστόφορου Παπακαλιάτη, πριν απο την πλειοψηφία των τηλεθεατών και αυτό δεν ξέρουμε κατά πόσο ευνοεί το ελληνικό κανάλι που έχει και την παραγωγή της σειράς, σε επίπεδο διαφημιστικής δαπάνης.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχει αναμονή για την εξέλιξη. Το μόνο σίγουρο μέχρι στιγμής, είναι πως το υπέροχο κάστ δεν θα αλλάξει. Ίσως όμως λόγω σεναριακής ανάγκης, κάποιους ηθοποιούς θα τους αποχαιρετήσουμε λίγο πριν ολοκληρωθούν τα επεισόδια. Για βιολογικούς ή όχι λόγους, δηλαδή όχι απαραίτητα επειδή θα εγκαταλείψουν τον μάταιο τούτο κόσμο.
Θα έχουμε όπως και την προσθήκη κάποιων ηθοποιών οι οποίοι και θα λειτουργήσουν ως guest προσθήκες. Από το μωρό που θα υποδυθεί το παιδί του Ορέστη – Παπακαλιάτη, μέχρι και εκείνους που θα ξεκινήσουν να ερευνούν την εξαφάνιση του Χαράλαμπου.
Το ειδύλλιο της Κλέλιας και του Ορέστη έχει «παγώσει» αλλά θα αναθερμανθεί σε άλλο περιβάλλον εκτός των Παξών, δηλαδή στην Αθήνα, όπου θα γίνει και ένα μεγάλο μέρος των γυρισμάτων του δεύτερου κύκλου.
Το αχτύπητο δίδυμο Καβογιάννη και Αλεξίου θα διαδραματίσει για μία ακόμη φορά σημαντικό ρόλο στις εξελίξεις, καθώς θα είναι εκείνες που θα προστατέψουν τον Αντώνη που δολοφόνησε τον Χαράλαμπο. Θα αργήσουν όμως να μάθουν για αυτή την δολοφονία και θα το υποπτευθούν αρκετά αργότερα.
Θα υπάρξει στην σειρά όχι μόνο ένα αναγκαίο flashback αλλά και ένα forward με την εξέλιξη μερικούς μήνες μετά. Σίγουρα αναμένουμε και με την ολοκλήρωση του σεναρίου από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, να μας δώσει και εκείνος ένα μικρό spoiler για την συνέχεια.
Πώς ανακοινώθηκε η συμφωνία Παπακαλιάτη- Netflix;
Μπορούμε να μιλάμε, πλέον, και επίσημα για μια μεγάλη επιτυχία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Ο σεναριογράφος και ηθοποιός είναι εκείνος που κατάφερε να πετύχει την πρώτη ελληνική συμφωνία με την πλατφόρμα Netflix. Η σειρά «Maestro» αποτελεί την πρώτη ελληνική σειρά που θα προβάλλεται παγκοσμίως μέσω της πλατφόρμας.
Η δραματική σειρά σε σενάριο και σκηνοθεσία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η οποία έχει καθηλώσει τους τηλεθεατές, θα έρθει στα μέλη του Netflix σε Ελλάδα και Κύπρο στις 19 Δεκεμβρίου 2022 και θα κάνει πρεμιέρα σε κοινό σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά στις αρχές του 2023.
Όπως δήλωσε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης: «Κρατάω το “Maestro” πολύ κοντά στην καρδιά μου και νιώθω βαθιά τιμή και χαρά που αυτή η ιστορία θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο μέσω του Netflix. Ανυπομονώ για αυτό το ταξίδι».
Σημειώνεται πως πρόκειται για την πρώτη ελληνική σειρά που εντάσσεται στη δημοφιλέστερη συνδρομητική πλατφόρμα.
Οι πληροφορίες που ήθελαν την δημοφιλή σειρά να προβάλλεται σε πλατφόρμα του εξωτερικού πλήθαιναν τον τελευταίο καιρό, ενώ αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που τα επεισόδια του “Maestro” δεν είναι διαθέσιμα για πάνω από τέσσερις μέρες στην επίσημη ιστοσελίδα του MEGA.
Πάντως, αναφερόμενος στον τίτλο της σειράς, ο ίδιος ο δημιουργός είχε εξηγήσει σε συνέντευξή του πως η σειρά ονομάστηκε “Maestro” για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
“Υπάρχει η πρόθεση η σειρά να ταξιδέψει στο εξωτερικό, γίνονται ήδη κάποιες συζητήσεις και κάποιες κινήσεις. Ήθελα έναν τίτλο που να εκφράζει και το σενάριο και τους ήρωες – φυσικά και τον κεντρικό ήρωα – , αλλά και που να μπορεί να σταθεί επάξια σε όλες τις χώρες. Μετέπειτα, σκέφτηκα πως ο τίτλος εκφράζει και τον άνθρωπος αυτός που διευθύνει, που είναι υπεύθυνος για να παιχτούν όλα τα κομμάτια και τα όργανα σωστά”, είχε πει.
Maestro: Οι συντελεστές
Η σειρά αφηγείται την ιστορία του Ορέστη που ταξιδεύει σε ένα μικρό νησί για να στήσει ένα μουσικό φεστιβάλ από την αρχή και βρίσκεται αντιμέτωπος με τη μικρή κοινωνία του νησιού και μπλεγμένος σε μια ακραία ιστορία αγάπης.
Συγγραφέας: Χριστόφορος Παπακαλιάτης
Σκηνοθεσία: Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Άκης Πολύζος
Παραγωγός: Mega
Παίζουν: Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Χάρις Αλεξίου, Μαρία Καβογιάννη, Φάνης Μουρατίδης, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Γιάννης Τσορτέκης, Αντίνοος Αλμπάνης, Κλέλια Ανδριολάτου, Ορέστης Χαλκιάς, Γιώργος Μπένος, Δημήτρης Κίτσος.
Ορέστης (Χριστόφορος Παπακαλιάτης)
Ο Ορέστης είναι μουσικός που δεν έχει καταφέρει σπουδαία πράγματα μέσα από την τέχνη του. Δέχεται την πρόσκληση να διοργανώσει το φεστιβάλ μουσικής στο μικρό νησί του Ιονίου και μετακομίζει εκεί αμέσως μετά την εποχή του lockdown, σαν ανάγκη φυγής από τη ζωή του στην Αθήνα. Στόχος του είναι να φέρει στο νησί πάλι τη μουσική και, μέσα από αυτή, να κάνει τη ζωή του αλλά και τις ζωές των κατοίκων λίγο καλύτερες. Άλλωστε η μουσική για τον Ορέστη είναι η απάντηση σε κάθε του αδιέξοδο. Στους Παξούς θα γνωρίσει όλες τις ομορφιές και τους ανθρώπους ενός μαγικού τόπου, οι οποίοι όμως κρύβουν αρκετά σκοτεινά μυστικά. Εκείνος προσπαθεί να κρατήσει αποστάσεις και να μην εμπλακεί συναισθηματικά με τους κατοίκους του νησιού, αλλά είναι πολύ δύσκολο. Η γνωριμία του με την Κλέλια θα τον φοβίσει, θα προσπαθήσει να μείνει μακριά της, θα παλέψει και θα αντισταθεί σε αυτό που θα νιώσει για εκείνη. Γιατί η διαφορά ηλικίας είναι μια δύσκολη πραγματικότητα την οποία ο Ορέστης γνωρίζει. Η μουσική τους φέρνει κοντά, όμως η πραγματικότητα τους χωρίζει.
Κλέλια (Κλέλια Ανδριολάτου)
Η Κλέλια είναι 19 ετών και ετοιμάζεται να δώσει εξετάσεις στο Ωδείο. Έχει μεγαλώσει στους Παξούς και το πάθος της για το πιάνο και τη μουσική είναι το μόνο πράγμα που της δίνει δύναμη για να προχωράει. Είναι αρκετά διαφορετική από τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας της, μιας και δεν θέλει να χάσει τον ρομαντισμό της. Είναι όμορφη, δυνατή, έξυπνη και αποφασισμένη να τα καταφέρει στη ζωή της. Η γνωριμία της με τον Ορέστη θα της ξυπνήσει τον πρώτο αληθινό έρωτα και τη θέληση να τον διεκδικήσει.
Αντώνης (Ορέστης Χαλκιάς)
Είναι ο μικρότερος αδελφός της Κλέλιας. Έχει χιούμορ, αυτοσαρκασμό, ταλέντο στο τραγούδι, καταπληκτική φωνή και όρεξη για ζωή. Ο Αντώνης, όπως και η αδελφή του, διαφέρουν από τους συνομήλικούς τους. Βρίσκεται σε κόντρα με τους γονείς του και έχει συνειδητοποιήσει πως όλοι γύρω του υποκρίνονται. Γι’ αυτόν το φεστιβάλ και η άφιξη του Ορέστη είναι μια διαφυγή από τα προβλήματά του.
Σοφία (Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου)
Η μητέρα της Κλέλιας και του Αντώνη. Είναι γλυκιά, ευγενής, καλλιεργημένη και φιλόξενη. Κατά βάθος όμως είναι εγκλωβισμένη σε μια συνθήκη από την οποία δεν ξέρει πώς να ξεφύγει. Καλύπτει τον Φάνη από ανάγκη. Μεταξύ τους υπάρχει μια άτυπη συμφωνία. Προσπαθεί να είναι καλή μάνα, χωρίς να τα καταφέρνει πάντα. Για την οικογένειά της έχει θυσιάσει έναν μεγάλο έρωτα, που ακόμα δεν έχει ξεπεράσει.
Φάνης (Φάνης Μουρατίδης)
Σύζυγος της Σοφίας και πατέρας της Κλέλιας και του Αντώνη. Είναι υποψήφιος δήμαρχος και όλοι στο νησί τον εκτιμούν. Φροντίζει για το καλό του τόπου του και είναι αυτός που έφερε τον Ορέστη στο νησί. Είναι συμπαθής, καλοσυνάτος, πετυχημένος, έξυπνος και επικοινωνιακός. Όμως όλα αυτά είναι για το «φαίνεσθαι». Ο Φάνης κρύβει μυστικά που κανείς δεν γνωρίζει, πλην της Σοφίας, με την οποία διατηρούν έναν τυπικό, πλέον, γάμο. Έχει αδυναμία στην κόρη του και μεγάλη κόντρα με τον γιο του.
Χάρις (Χάρις Αλεξίου)
Η μητέρα της Σοφίας. Είναι η ήρεμη δύναμη του σπιτιού και αυτή που γνωρίζει τα πάντα για όλη την οικογένεια. Είναι ελεύθερο πνεύμα, έχει χιούμορ και είναι ετοιμόλογη. Κοντράρεται με την κόρη της, Σοφία, και έχει αδυναμία στα εγγόνια της. Η Χάρις είχε ταλέντο στο τραγούδι, αλλά δεν κατάφερε να τραγουδήσει ποτέ. Έμεινε στο νησί αφήνοντας πίσω τα όνειρά της και θέλει η Κλέλια να μην κάνει το ίδιο λάθος. Το φεστιβάλ και ο Ορέστης την επηρεάζουν ανοίγοντάς της μία νέα πόρτα.
Χαράλαμπος (Γιάννης Τσορτέκης)
Σύζυγος της Μαρίας και πατέρας του Σπύρου. Είναι απαίδευτος και πολύ σκληρός. Όταν πίνει γίνεται βίαιος και κακοποιητικός με τη γυναίκα του και τον γιο του. Ο Χαράλαμπος είναι το είδος ανθρώπου που μπορεί να φτάσει στα άκρα καθώς πιστεύει ότι ο μόνος τρόπος επιβολής είναι η βία. Δεν του αρέσει η μουσική και δεν θέλει ο γιος του και η γυναίκα του να έχουν καμία σχέση με το φεστιβάλ και τον Ορέστη.
Μαρία (Μαρία Καβογιάννη)
Διατηρεί ταβέρνα στο νησί και είναι αγαπητή σε όλους. Είναι πάντα γλυκιά, καλοσυνάτη, με χιούμορ και όρεξη για ζωή. Παράλληλα όμως, είναι μία γυναίκα που φοβάται να πει στην κοινωνία πόσο υποφέρει, καθώς δεν μπορεί να ξεφύγει από τον κακοποιητικό άνδρα της. Η άφιξη του Ορέστη και η ανάμιξή της στο φεστιβάλ θα της δώσει δύναμη και μια άλλη οπτική στα πράγματα. Θέλει να φτιάξει τη ζωή της και πάνω απ’ όλα θέλει ο γιος της, ο Σπύρος, να είναι ευτυχισμένος. Ξέρει όμως πως, παραμένοντας με τον Χαράλαμπο, αυτό είναι ανέφικτο.
Σπύρος (Γιώργος Μπένος)
Είναι ο γιος της Μαρίας και του Χαράλαμπου. Είναι καταπιεσμένος και εγκλωβισμένος στο μοντέλο του «σκληρού» νεαρού άντρα στη μικρή κοινωνία του νησιού. Θέλει να σπουδάσει, αλλά δεν τολμά να το πει στον πατέρα του, με τον οποίο έχει πολύ κακή σχέση. Αντίθετα, έχει αδυναμία στη μητέρα του για την οποία θα έκανε τα πάντα προκειμένου να την προστατεύσει, ιδιαίτερα από τους συνεχείς καυγάδες με τον πατέρα του.
Μιχάλης (Αντίνοος Αλμπάνης)
Ο γιατρός του νησιού. Ο Μιχάλης ήρθε για το αγροτικό του, αλλά έμεινε. Είναι ήσυχος, αποστασιοποιημένος, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει τα πάντα για όλους. Ο λόγος που δεν έφυγε ποτέ από το νησί ήταν ο έρωτας του για τη Σοφία. Η σχέση τους όμως τελείωσε άδοξα, λόγω του γάμου της, και τώρα πια προσπαθούν να είναι μόνο φίλοι.
Θάνος (Δημήτρης Κίτσος)
Eίναι φοιτητής Ιατρικής. Φαινομενικά είναι ένα καλό παιδί και ο Φάνης τον θεωρεί ιδανικό σύντροφο για την κόρη του. Είναι ερωτευμένος με την Κλέλια, ωστόσο αγνοεί πως δεν είναι κι εκείνη αντίστοιχα.