Τι θα κάνει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μόλις ολοκληρώσει τα γυρίσματα του Maestro;
Ο γνωστός σκηνοθέτης και σεναριογράφος φιλοξενήθηκε λίγο πριν την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν του “Maestro” στο αμερικανικό δίκτυο ABC και μίλησε για τη σειρά που έχει αγαπηθεί από το ελληνικό -και όχι μόνο- κοινό, με τον παρουσιαστή της αμερικανικής εκπομπής που προλόγισε το αφιέρωμα στην ελληνική σειρά να χαρακτηρίζει το “Maestro” ως μία από τις πιο επιτυχημένες ξενόγλωσσες σειρές στην πλατφόρμα του Netflix.
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μίλησε τόσο για τη μεγάλη επιτυχία του Maestro όσο και για τα επόμενα βήματά του. Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε από αυτόν;
“Έγραψες ιστορία με το ‘Maestro’ καθώς αυτό έγινε η πρώτη ελληνική σειρά που επιλέχθηκε για παγκόσμια διανομή από το Netflix. Τι σημαίνει αυτό για την σειρά;”, ήταν ένα από τα πρώτα ερωτήματα που έθεσε η Ελληνοαμερικανίδα δημοσιογράφος στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη με τον ίδιο να απαντά: “Αυτή τη στιγμή με αγχώνει πάρα πολύ γιατί βρισκόμαστε λίγο πριν την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν. Αλλά νιώθω και περήφανος, χαρούμενος… έχουμε μία πολύ μεγάλη, καταπληκτική ομάδα και έχουμε δουλέψει όλοι πάρα πολύ σκληρά για αυτή τη σειρά. Είναι σαν το παιδί μου που τώρα το φέρνω εδώ και το συστήνω σε εσάς”.
“Στην πρώτη σεζόν άφησες πάρα πολλές ανοιχτές υποθέσεις στο σενάριο. Τι θα μπορούσες να μας πεις αναφορικά με τη δεύτερη σεζόν;”, διερωτήθηκε η δημοσιογράφος.
“Όχι και πολλά”, απάντησε αστειευόμενος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και συνέχισε: “Συναντάμε τους χαρακτήρες μετά τον φόνο και καθώς προχωράει η επίλυση του μυστηρίου παρακολουθούμε επίσης τις ιστορίες αγάπης, τις ανθρώπινες ιστορίες”.
Η συνομιλητής του πρωταγωνιστή της σειράς του MEGA παρατήρησε πως πάντοτε στο επίκεντρο των σεναρίων του βρίσκεται μία ιστορία αγάπης, αλλά και πολύ δύσκολα θέματα, όπως η ενδοοικογενειακή βία και η ομοφοβία και αναρωτήθηκε για ποιο λόγο ο δημιουργός προσελκύεται από τέτοιου είδους θεματικές. “Επειδή είμαι συγγραφέας δεν μπορώ να παραβλέψω την πραγματικότητα γύρω μου. Όλα μου τα σενάρια και όλες μου οι ιστορίες θα πρέπει να σχετίζονται με πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας αυτή τη στιγμή”, απάντησε ο πρωταγωνιστής του “Maestro”.
“Έγραψες το σενάριο του Maestro μέσα στην πανδημία. Είμαι περίεργη να μάθω, αν γνώριζες εξ αρχής την ιστορία για την δεύτερη και την τρίτη σεζόν;”, ρώτησε στη συνέχεια η Χριστόφορους. “Πάντα είχα στο μυαλό μου το τέλος της ιστορίας και πάντα γνώριζα προς τα που θέλω να πάω, οπότε όταν το έγραφα ήθελα να του δώσω μία πιο διεθνή ματιά“, σημείωσε ο τηλεοπτικός Ορέστης.
Δες πώς ήταν ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης 38 χρόνια πριν (φωτό)
Το συστατικό της επιτυχίας του Maestro
Η δημοσιογράφος του ABC θέλησε στη συνέχεια να μάθει την άποψη του δημιουργού αναφορικά με το συστατικό της επιτυχίας που έκανε το κοινό να συνδεθεί τόσο πολύ με το “Maestro”. “Πρώτα απ’ όλα πιστεύω ότι μπορούσαν να συνδεθούν με τους χαρακτήρες, να δουν τους εαυτούς τους μέσα σε αυτούς. Οπότε αρχικά οι χαρακτήρες, η ιστορία, η φωτογραφία… έχουμε έναν καταπληκτικό διευθυντή φωτογραφίας και η μουσική”, είπε.
“Η μουσική είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο όχι μόνο για αυτή τη σειρά αλλά και για τις προηγούμενες και γνωρίζω πως εμπλέκεσαι πάρα πολύ ενεργά σε όλο αυτό… γιατί;”, ρώτησε η δημοσιογράφος. “Η μουσική είναι ένα τεράστιο κομμάτι της δημιουργίας αυτής γιατί κατά την άποψή μου η μουσική είναι σαν ένας ξεχωριστός χαρακτήρας στη σειρά. Και έχουμε έναν καταπληκτικό συνθέτη, τον Κώστα Χρηστίδη. Είναι ένας καταπληκτικός συνθέτης και ένας πολύ καλός φίλος και πιστεύω πως είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχουμε καλή μουσική σε τέτοιου είδους παραγωγές και είναι και ο τρόπος με τον οποίο αφηγούμαι ιστορίες”, εξήγησε ο σκηνοθέτης.
“Γράφεις, σκηνοθετείς, είσαι παραγωγός και φυσικά πρωταγωνιστείς σε αυτή τη σειρά… υπάρχει κάποια από όλες αυτές τις δουλειές που νιώθεις πιο κοντά στην καρδιά σου;”, αναρωτήθηκε η δημοσιογράφος. “Όσο περνάει ο καιρός πιστεύω πως η συγγραφή και η σκηνοθεσία είναι τα δύο πράγματα στα οποία αισθάνομαι πιο κοντά, πιο ελεύθερος, πιο ο εαυτός μου”, είπε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.
Μετά το Maestro, τι;
Στη συνέχεια, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αποκάλυψε πως το επόμενο σχέδιο του μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων του Maestro έχει να κάνει με μία αγγλόφωνη ταινία. “Όταν τελειώσει πλέον η παραγωγή του ‘Maestro’, το επόμενό μου project θα είναι πιθανότατα μια ταινία. Θα λάβει χώρα στην Ελλάδα, αλλά θα γυριστεί στην αγγλική γλώσσα“, είπε.
Κλείνοντας ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δήλωσε πως ελπίζει το παράδειγμα του “Maestro” να παρακινήσει περισσότερους δημιουργούς από την Ελλάδα να κάνουν τηλεοπτικές παραγωγές που θα μπορούσαν να επιλεχθούν από διεθνείς πλατφόρμες. “Ελπίζω πως και άλλοι δημιουργοί από την Ελλάδα θα μπορέσουν να ξεκινήσουν να κάνουν τηλεοπτικές παραγωγές οι οποίες θα προσελκύσουν διεθνείς πλατφόρμες”, είπε.
Γιατί Απαγορεύτηκαν Τα Spoilers Για Maestro 2;
Οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές της σειράς, σήμερα, ζήτησαν με ένα βίντεο να σεβαστούμε όσους θέλουν να παρακολουθήσουν εβδομαδιαία τη σειρά Maestro. Τι εννοούν; Πως το Netflix θα κυκλοφορήσει όλα τα επεισόδια μαζί οπότε όποιος θέλει μπορεί να παρακολουθήσει όλα τα επεισόδια χωρίς όριο. Κάπως έτσι θα κυκλοφορήσουν τα spoilers για όλα τα επεισόδια.
Αυτό βέβαια όπως είναι λογικό δεν το επιθυμούν ούτε οι ηθοποιοί αλλά ούτε και το ίδιο το κανάλι το οποίο θέλει για ακόμη μία χρονιά να «σπάσει» τα μηχανάκια της AGB.
Συγκεκριμένα, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ο Ορέστης Χαλκιάς, ο Γιώργος Μπένος, η Μαρία Καβογιάννη, η Στεφανία Γουλιώτη, η Κλέλια Ανδριολάτου, η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, ο Αντίνοος Αλμπάνης, ο Φάνης Μουρατίδης και η Χάρις Αλεξίου παρακαλούν τους τηλεθεατές να μην αποκαλύψουν την πλοκή.
Το κοινό τους μήνυμα είναι το εξής: «Λοιπόν παιδιά, αγαπημένοι, θέλω να ζητήσω μια χάρη. Ξέρω ότι λατρεύεις τα spoiler, ψοφάς, δεν κρατιέσαι. Για να μη στενοχωρούμε κόσμο, προς Θεού, όσοι θέλουν να το δούνε στο Netflix να το δούνε. Εμείς, οι υπόλοιποι θα το βλέπουμε στο Mega μια φορά την εβδομάδα. Καλό είναι για αυτούς που το βλέπουν μια φορά την εβδομάδα, να μην ξέρουν. Spoiler δεν κάνουμε. Ντάξει; Σε παρακαλώ!».
«Ρε παιδιά δεν κάνουμε spoiler» συνεχίζει η Κλέλια Ανδριολάτου.
«Όχι spoiler» συμπληρώνει η Στεφανία Γουλιώτη
«Όχι spoiler» γιατί χαλάω φιλίες.
«No spoilers. Θα ήθελα να το πω και international. Can I?» καταλήγει η Μαρία Καβογιάννη
View this post on Instagram
Τι Θα Δούμε Στο Αποψινό Επεισόδιο Του Maestro 2
Η βραδιά που όλοι οι φανς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και του υπόλοιπου cast έφτασε. Απόψε (16/05) λίγο μετά τις 22.30 και μέσα από τη συχνότητα του Mega θα παρακολουθήσουμε το πρώτο επεισόδιο του Maestro 2. Λίγες ώρες πριν δούμε το πρώτο επεισόδιο, που έχει τον τίτλο “Mother”, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ο Ορέστης Χαλκιάς, ο Γιώργος Μπένος, η Μαρία Καβογιάννη, η Κλέλια Ανδριολάτου, η Μαρίσα Τριανταφυλλίδου, ο Φάνης Μουρατίδη και η Χάρις Αλεξίου, μιλούν για όσα θα δούμε στα νέα επεισόδια.
“Ξεκινάμε από εκεί που έχουμε μείνει, οπότε βλέπουμε τη συνέχεια και πώς οι ήρωες αντιμετωπίζουν το τραγικό αυτό γεγονός, το έγκλημα, και πώς η Σοφία που είναι η κεντρική αφηγήτρια του επεισοδίου, η μητέρα, πώς διαχειρίζεται αυτό που συμβαίνει στο παιδί της”, ανέφερε αρχικά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μιλώντας στην κάμερα του “Πάμε Δανάη”.
“Παράλληλα, βλέπουμε τους ήρωες σε διαφορετικά σημεία, γιατί το επεισόδιο είναι σε δύο χρόνους. Τι γίνεται εκείνο το βράδυ και πώς το διαχειρίστηκαν οι ήρωες, ο Φάνης, η Σοφία, η Χάρις και η Μαρία που δεν ξέρουν απολύτως τίποτα και βέβαια η Κλέλια που το επόμενο πρωί ξύπνησε και εγώ είχα φύγει από το νησί. Έτσι με έναν τρόπο ξεκινά για όλους ένα καινούργιο κεφάλαιο πώς να διαχειριστούν αυτό που τι έγινε και σε τι κατάσταση είναι και οι ερωτικές σχέσεις τους, γιατί διαλύονται”, πρόσθεσε, κάνοντας λόγο για ένα “δύσκολο επεισόδιο 75-80 λεπτών, γιατί είναι σαν ταινία“.
Ο ίδιος εξήγησε επίσης πώς γεννήθηκε η ιδέα για τον τίτλο του επεισοδίου που ονομάζεται “Mother”.
“Από μία μάνα ξεκινάνε όλα, ήθελα με άποψη να το κάνω, για αυτό και το ονόμασα έτσι και αφηγήτρια είναι η μητέρα. Είναι όχι μόνο η Σοφία, είναι και η Μαρία και η Αλεξάνδρα που ετοιμάζεται να φέρει στον κόσμο ένα παιδάκι. Οπότε για όλους η μητέρα έχει τρομερά μεγάλη σημασία στο συγκεκριμένο επεισόδιο”, είπε.
Αποκάλυψε δε πως ακόμα δεν έχει γράψει το φινάλε της σειράς, ωστόσο γνωρίζει ποιο θα είναι.
“Το απόλυτο φινάλε, τις τρεις τελευταίες σελίδες, δεν το έχω γράψει ακόμα επίτηδες. Ξέρω ποιο θα είναι, αλλά έχω γράψει μέχρι τρία λεπτά πριν το τέλος. Το έχω αφήσει γιατί θέλω να κάτσει στο μυαλό μου ακριβώς αυτό που θέλω να γράψω. Έχω διάφορες version, τα έχω όλα έτοιμα αλλά δεν θέλω να το γράψω επίτηδες”, ανέφερε.
Ο Ορέστης Χαλκιάς μιλά για το αντίκτυπο που έχει πάνω στον χαρακτήρα που υποδύεται το έγκλημα που διέπραξε, με τον Ορέστη Μπένο να μιλά για τη ρήξη στη σχέση του Αντώνη και του Σπύρου, “γιατί πρέπει να διαχειριστούν όλο αυτό που συνέβη”.
Ο ίδιος μίλησε και για τη σκηνή που τον συγκίνησε περισσότερο στον δεύτερο κύκλο, και ήταν μία σκηνή με τον πατέρα του, στην οποία κατάλαβε πως “ο ρόλος του Σπύρου δεν είναι μόνο η λύτρωση που νιώθει από τον θάνατο του πατέρα του. Μπαίνει και σε ένα άλλο μονοπάτι να σκεφτεί τι λάθος μπορεί να έκανε να μην είναι ο σωστός γιος που θα μπορούσε να έχει“.
“Η Μαρία από εδώ και πέρα προσπαθεί να ανασυγκροτηθεί, να βρει τις ισορροπίες της, να κερδίσει τον χρόνο της και να βοηθήσει το παιδί της”, δήλωσε η Μαρία Καβογιάννη.
Η Κλέλια Ανδριολάτου μίλησε για την “εγκατάλειψη” που βιώνει από τον Ορέστη (Χριστόφορος Παπακαλιάτης), με τον β’ κύκλο να τη βρίσκει να προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη ζωή της, κυνηγώντας αυτό που αγαπά που είναι η μουσική, για αυτό και πηγαίνει στο ωδείο στην Αθήνα. “Έρχεται αντιμέτωπη με ένα ισχυρό γεγονός για την ίδια, το οποίο ενώ προσπαθεί να αποφύγει τους γονείς της και ιδιαίτερα τη μητέρα της, θα βρεθεί κάποιος λόγος που θα την κάνει να ξαναπλησιάσουν”.
Η δεύτερη σεζόν βρίσκει την τηλεοπτική “Σοφία”, Μαρίσα Τριανταφυλλίδου να “αποφασίζει για πρώτη φορά να πάρει θέση, υπερασπιζόμενη τον γιο της και να πάρει και τη θέση που θέλει στη ζωή της την ίδια”, ενώ ο Φάνης Μουρατίδης αποκάλυψε πως θα περάσει ένα διάστημα μοναξιάς και θα είναι ο ήρωας που θα προσπαθήσει να καθυστερήσει αυτό που είναι αναπόφευκτο να συμβεί.
“Θα δείτε πολλά καινούργια πράγματα αλλά θα δείτε δυναμική εξέλιξη. Εμείς πάντως ενθουσιαζόμαστε κάθε φορά που παίρνουμε ένα καινούργιο σενάριο, μπορώ να πω ότι μας φέρνει και μία ευχάριστη αναστάτωση”, είπε κλείνοντας η Χάρις Αλεξίου.
Maestro: Οι συντελεστές
Η σειρά αφηγείται την ιστορία του Ορέστη που ταξιδεύει σε ένα μικρό νησί για να στήσει ένα μουσικό φεστιβάλ από την αρχή και βρίσκεται αντιμέτωπος με τη μικρή κοινωνία του νησιού και μπλεγμένος σε μια ακραία ιστορία αγάπης.
Συγγραφέας: Χριστόφορος Παπακαλιάτης
Σκηνοθεσία: Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Άκης Πολύζος
Παραγωγός: Mega
Παίζουν: Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Χάρις Αλεξίου, Μαρία Καβογιάννη, Φάνης Μουρατίδης, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Γιάννης Τσορτέκης, Αντίνοος Αλμπάνης, Κλέλια Ανδριολάτου, Ορέστης Χαλκιάς, Γιώργος Μπένος, Δημήτρης Κίτσος.
Ορέστης (Χριστόφορος Παπακαλιάτης)
Ο Ορέστης είναι μουσικός που δεν έχει καταφέρει σπουδαία πράγματα μέσα από την τέχνη του. Δέχεται την πρόσκληση να διοργανώσει το φεστιβάλ μουσικής στο μικρό νησί του Ιονίου και μετακομίζει εκεί αμέσως μετά την εποχή του lockdown, σαν ανάγκη φυγής από τη ζωή του στην Αθήνα. Στόχος του είναι να φέρει στο νησί πάλι τη μουσική και, μέσα από αυτή, να κάνει τη ζωή του αλλά και τις ζωές των κατοίκων λίγο καλύτερες. Άλλωστε η μουσική για τον Ορέστη είναι η απάντηση σε κάθε του αδιέξοδο. Στους Παξούς θα γνωρίσει όλες τις ομορφιές και τους ανθρώπους ενός μαγικού τόπου, οι οποίοι όμως κρύβουν αρκετά σκοτεινά μυστικά. Εκείνος προσπαθεί να κρατήσει αποστάσεις και να μην εμπλακεί συναισθηματικά με τους κατοίκους του νησιού, αλλά είναι πολύ δύσκολο. Η γνωριμία του με την Κλέλια θα τον φοβίσει, θα προσπαθήσει να μείνει μακριά της, θα παλέψει και θα αντισταθεί σε αυτό που θα νιώσει για εκείνη. Γιατί η διαφορά ηλικίας είναι μια δύσκολη πραγματικότητα την οποία ο Ορέστης γνωρίζει. Η μουσική τους φέρνει κοντά, όμως η πραγματικότητα τους χωρίζει.
Κλέλια (Κλέλια Ανδριολάτου)
Η Κλέλια είναι 19 ετών και ετοιμάζεται να δώσει εξετάσεις στο Ωδείο. Έχει μεγαλώσει στους Παξούς και το πάθος της για το πιάνο και τη μουσική είναι το μόνο πράγμα που της δίνει δύναμη για να προχωράει. Είναι αρκετά διαφορετική από τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας της, μιας και δεν θέλει να χάσει τον ρομαντισμό της. Είναι όμορφη, δυνατή, έξυπνη και αποφασισμένη να τα καταφέρει στη ζωή της. Η γνωριμία της με τον Ορέστη θα της ξυπνήσει τον πρώτο αληθινό έρωτα και τη θέληση να τον διεκδικήσει.
Αντώνης (Ορέστης Χαλκιάς)
Είναι ο μικρότερος αδελφός της Κλέλιας. Έχει χιούμορ, αυτοσαρκασμό, ταλέντο στο τραγούδι, καταπληκτική φωνή και όρεξη για ζωή. Ο Αντώνης, όπως και η αδελφή του, διαφέρουν από τους συνομήλικούς τους. Βρίσκεται σε κόντρα με τους γονείς του και έχει συνειδητοποιήσει πως όλοι γύρω του υποκρίνονται. Γι’ αυτόν το φεστιβάλ και η άφιξη του Ορέστη είναι μια διαφυγή από τα προβλήματά του.
Σοφία (Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου)
Η μητέρα της Κλέλιας και του Αντώνη. Είναι γλυκιά, ευγενής, καλλιεργημένη και φιλόξενη. Κατά βάθος όμως είναι εγκλωβισμένη σε μια συνθήκη από την οποία δεν ξέρει πώς να ξεφύγει. Καλύπτει τον Φάνη από ανάγκη. Μεταξύ τους υπάρχει μια άτυπη συμφωνία. Προσπαθεί να είναι καλή μάνα, χωρίς να τα καταφέρνει πάντα. Για την οικογένειά της έχει θυσιάσει έναν μεγάλο έρωτα, που ακόμα δεν έχει ξεπεράσει.
Φάνης (Φάνης Μουρατίδης)
Σύζυγος της Σοφίας και πατέρας της Κλέλιας και του Αντώνη. Είναι υποψήφιος δήμαρχος και όλοι στο νησί τον εκτιμούν. Φροντίζει για το καλό του τόπου του και είναι αυτός που έφερε τον Ορέστη στο νησί. Είναι συμπαθής, καλοσυνάτος, πετυχημένος, έξυπνος και επικοινωνιακός. Όμως όλα αυτά είναι για το «φαίνεσθαι». Ο Φάνης κρύβει μυστικά που κανείς δεν γνωρίζει, πλην της Σοφίας, με την οποία διατηρούν έναν τυπικό, πλέον, γάμο. Έχει αδυναμία στην κόρη του και μεγάλη κόντρα με τον γιο του.
Χάρις (Χάρις Αλεξίου)
Η μητέρα της Σοφίας. Είναι η ήρεμη δύναμη του σπιτιού και αυτή που γνωρίζει τα πάντα για όλη την οικογένεια. Είναι ελεύθερο πνεύμα, έχει χιούμορ και είναι ετοιμόλογη. Κοντράρεται με την κόρη της, Σοφία, και έχει αδυναμία στα εγγόνια της. Η Χάρις είχε ταλέντο στο τραγούδι, αλλά δεν κατάφερε να τραγουδήσει ποτέ. Έμεινε στο νησί αφήνοντας πίσω τα όνειρά της και θέλει η Κλέλια να μην κάνει το ίδιο λάθος. Το φεστιβάλ και ο Ορέστης την επηρεάζουν ανοίγοντάς της μία νέα πόρτα.
Χαράλαμπος (Γιάννης Τσορτέκης)
Σύζυγος της Μαρίας και πατέρας του Σπύρου. Είναι απαίδευτος και πολύ σκληρός. Όταν πίνει γίνεται βίαιος και κακοποιητικός με τη γυναίκα του και τον γιο του. Ο Χαράλαμπος είναι το είδος ανθρώπου που μπορεί να φτάσει στα άκρα καθώς πιστεύει ότι ο μόνος τρόπος επιβολής είναι η βία. Δεν του αρέσει η μουσική και δεν θέλει ο γιος του και η γυναίκα του να έχουν καμία σχέση με το φεστιβάλ και τον Ορέστη.
Μαρία (Μαρία Καβογιάννη)
Διατηρεί ταβέρνα στο νησί και είναι αγαπητή σε όλους. Είναι πάντα γλυκιά, καλοσυνάτη, με χιούμορ και όρεξη για ζωή. Παράλληλα όμως, είναι μία γυναίκα που φοβάται να πει στην κοινωνία πόσο υποφέρει, καθώς δεν μπορεί να ξεφύγει από τον κακοποιητικό άνδρα της. Η άφιξη του Ορέστη και η ανάμιξή της στο φεστιβάλ θα της δώσει δύναμη και μια άλλη οπτική στα πράγματα. Θέλει να φτιάξει τη ζωή της και πάνω απ’ όλα θέλει ο γιος της, ο Σπύρος, να είναι ευτυχισμένος. Ξέρει όμως πως, παραμένοντας με τον Χαράλαμπο, αυτό είναι ανέφικτο.
Σπύρος (Γιώργος Μπένος)
Είναι ο γιος της Μαρίας και του Χαράλαμπου. Είναι καταπιεσμένος και εγκλωβισμένος στο μοντέλο του «σκληρού» νεαρού άντρα στη μικρή κοινωνία του νησιού. Θέλει να σπουδάσει, αλλά δεν τολμά να το πει στον πατέρα του, με τον οποίο έχει πολύ κακή σχέση. Αντίθετα, έχει αδυναμία στη μητέρα του για την οποία θα έκανε τα πάντα προκειμένου να την προστατεύσει, ιδιαίτερα από τους συνεχείς καυγάδες με τον πατέρα του.
Μιχάλης (Αντίνοος Αλμπάνης)
Ο γιατρός του νησιού. Ο Μιχάλης ήρθε για το αγροτικό του, αλλά έμεινε. Είναι ήσυχος, αποστασιοποιημένος, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει τα πάντα για όλους. Ο λόγος που δεν έφυγε ποτέ από το νησί ήταν ο έρωτας του για τη Σοφία. Η σχέση τους όμως τελείωσε άδοξα, λόγω του γάμου της, και τώρα πια προσπαθούν να είναι μόνο φίλοι.
Θάνος (Δημήτρης Κίτσος)
Eίναι φοιτητής Ιατρικής. Φαινομενικά είναι ένα καλό παιδί και ο Φάνης τον θεωρεί ιδανικό σύντροφο για την κόρη του. Είναι ερωτευμένος με την Κλέλια, ωστόσο αγνοεί πως δεν είναι κι εκείνη αντίστοιχα.